28 de gen. 2012

Froot Loop


Doncs ja estan! El primer parell de mitjons del 2012. Aquest patró em va agradar des del primer dia que el vaig veure i la veritat es que no se perquè no l'he fet abans. Suposo que no trobava el moment ni la llana. Es un patró senzill i ràpid. La llana de Lorna's Laces la vaig comprar especialment per a aquests mitjons aprofitant el descompte que feien a Eat Sleep Knit per liquidar el cabdells de Shepherd Sock de 50 gr. Ara a gaudir-los!



Pues ya estan! El primer par de calcetines de 2012. Este patrón me gustó desde la primera vez que lo vi y la verdad es que no se porque no lo he tejido antes. Supongo que no encontraba el momento ni la lana. Es un patrón sencillo y rápido. La lana de Lorna0s Laces la compré especialmente para estos calcetines aprovechando el descuento que hacian en Eat Sleep Knit para liquidar los ovillos de Shepherd Sock de 50 gr. Ahora a disfrutarlos!

25 de gen. 2012

12 socks in 2012

Un dels bons propòsits de l'any nou ha estat teixir 12 parells de mitjons aquest any i per això m'he unit a aquest grup. M'agrada molt teixir mitjons però sembla que encara m'agrada més començar nous projectes i per això trigo molt a tenir-los acabats. De moment vaig a bon ritme, aquesta es una foto del primer parell de fa uns dies (ara ja estan més avançats!). Son els Froot Loop que portaven a la meva llista anys i mai trobava el moment adecuat. La llana es Lorna's Laces multi en color Iris Garden
Uno de los buenos propositos de año nuevo ha sido tejer 12 pares de calcetines este año y por este motivo me he unido a este grupo. Me encanta tejer calcetines pero parece ser que me gusta aún más empezar nuevos proyectos y siempre tardo mucho en terminarlos. De momento tengo un buen ritmo, esta es la foto del primer par hace unos días (ya estan más avanzados!). Son los Froot Loop, llevaban en mi lista años pero nunca encontraba el momento adecuado. La lana es Lorna's Laces multi en color Iris Garden.

23 de gen. 2012

Reapareixer/Reaparecer

Després de tan de temps sense escriure, he decidit recuperar el blog ( a veure si ara tinc més temps per dedicar-li!). Us deixo unes fotos de un dels últims projectes acabats: es un coll vent d'est, vent d'ouest de la Marie Adeline Boyer. Es un projecte preciós i ràpid de teixir, amb un patró ben escrit i memoritzable. Era un regal per a la meva mare per Nadal i li va agradar molt. La llana es la laceweight de Greta and The fibers i ha estat tot un encert tant per el color com per la textura que li ha donat al coll, i encara tinc més de mig cabdell!







Después de tanto tiempo sin escribir, he decidido recuperar el blog ( a ver si ahora tengo más tiempo para dedicarle!). Os dejo unas fotos de uno de los últimos proyectos acabados: es un cuello vent d'est, vent d'ouest de la Marie Adeline Boyer. Es un proyecto precioso y rápido de tejer, con un patrón bien escrito y memorizable. Era un regalo para mi madre para Navidad y le gustó mucho. La lana es la laceweight de Greta and The Fibers y ha sido un acierto tanto por el color como por la textura que le ha dado al cuello, y aún me queda más de medio ovillo!